Svar til dine spørgsmål

Hvordan kan jeg deltage?

Du kan deltage enten som fysisk deltager eller som online deltager på Økonomiskolen. Du skal ansøge om at blive fysisk deltager. Vi lægger vægt på at sammensætte et hold med forskellige baggrunde og kvalifikationer og har derfor ingen individuelle krav. Som onlinedeltager vil du få adgang til videoptagelser af alle oplæg fra hver kursusgang. Der er ingen ansøgningsproces som online deltager.

Hvordan tilmelder jeg mig, og hvornår er tilmeldingsfristen?

Du finder siden for tilmelding i menulinjen her på hjemmesiden. Fristen for at ansøge om fysisk deltagelse er d. 1. september 2023. Der er ingen frist for tilmelding som onlinedeltager.

Hvor foregår undervisningen?

Station, Howitzvej 30, 2000 Frederiksberg

Jeg har tilmeldt mig, men endnu ikke hørt noget?

Fysisk deltager: Vi går igennem alle ansøgninger start september, og du vil få svar om du har fået plads d. 4. september. Hvis ikke du har fået plads, kan du altid tilmelde dig som onlinedeltager.
Online deltager:
Så snart du har købt en onlinebillet, modtager du en mail med kvittering for dit køb. Hermed er din plads bekræftet. Vi sender mere information, inkl. programbeskrivelse, ud i slutningen af august og igen ugen inden kursusstart, hvis din tilmelding først falder senere. Tilmelder du dig senere end det, sender vi dig en mail med info og program kort efter.

Kan jeg få adgang til videooptagelser som fysisk deltager?

Ja, du har adgang til al videomateriale, uanset om du er online-deltager eller fysisk deltager. Du finder alt materiale på hjemmesiden. Du skal bruge en kode til at logge ind, og den har vi sendt på mail sammen med programbeskrivelse inden kursusstart, som du vil få hurtigst muligt efter du har tilmeldt dig.

Hvornår er videooptagelserne fra hver kursusgang tilgængelig?

Vi arbejder på at gøre optagelserne klar hurtigst muligt efter hver kursusgang – som regel senest to dage efter. Hvis ikke du kan finde dem, er de ikke lagt op endnu. Al videomateriale vil være tilgængelig til og med december 2023.

Tilgængelighed

Tilgængelighed er vigtigt for enhver hjemmeside, og på Økonomiskolen bestræber vi os på at gøre vores hjemmeside så tilgængelig som muligt. Hvis du oplever nogen problemer med brugen af hjælpemidler eller på anden måde har svært ved at benytte vores hjemmeside, så skriv til os på kontakt@okonomiskolen.dk. Vi sætter meget pris på feedback og der er altid mere vi kan lære.